Perchè l'acciaio inossidabile hè sempre arrugginitu?

L'acciaio inossidabile ùn hè micca arrugginitu, ma ùn hè micca faciule d'arrughje. In certi cundizioni, l'acciaio inossidabile ancu rust. A superficia di l'acciaio inossidabile hà un film d'ossidu riccu di cromu assai magre, magre è stabile, ruggine in acciaio inox, da questa film d'ossidu per impediscenu a reazione d'ossidazione d'infiltrazione di l'atomi d'ossigenu è a ruggine. In fatti, certi acciai inossidabili anu a resistenza à a ruggine è a resistenza à l'acidu (resistenza à a corrosione). A resistenza à a ruggine è à a corrosione di l'acciaio inossidabile hè dovuta à a furmazione di un film d'ossidu riccu di cromu (film di passivazione) nantu à a so superficia, chì isola u metallu da u mediu esternu, impedisce chì u metallu sia più corrodutu, è hà a capacità di riparà sè stessu. S'ellu hè danatu, u cromu in l'azzaru rigenerarà una film di passivazione cù l'ossigenu in u mediu è cuntinueghja à ghjucà un rolu protettivu. Quandu u film d'ossidu hè dannatu, arrugginisce facilmente.

1) L'ambiente di l'acciaio inossidabile hè umidu, in u casu di l'acqua è l'ossigenu, a furmazione di l'acidu urgànicu è i danni di l'erosione à a superficia di l'acciaio inox.

2) I prudutti di l'acciaio inossidabile sò danati meccanicamente da l'arnesi di stallazione è poi dannu u film protettivu di a superficia. Per esempiu, quandu i bulloni in acciaio inox sò stallati in l'ingegneria di u muru di cortina all'aperto, a chjave causa danni meccanichi à u locu induve a testa di u bolt cuntatta. Dopu à lavà a pioggia, a testa di i bulloni in acciaio inox apparirà una ligera ruggine flottante.

3) Ci sò impurità di polvera o particelle di metallu nantu à a superficia di l'acciaio inossidabile, chì hè faciule da reagisce elettrochimicu cù l'acciaio inossidabile in aria umida per accelerà a corrosione di l'acciaio inossidabile.

nutizie

4) A superficia di l'acciaio inossidabile esposta à l'acidu, l'alkali, u sali è altre sustanziali sò propensi à a corrosione di reazzione chimica. Per esempiu, i fasteners di cunnessione di u muru di cortina in e cità costiere sò generalmente selezziunati per i prudutti d'acciaio inox 316 (più resistente à a corrosione di l'acciaio inossidabile 304), perchè l'altu cuntenutu di sali in l'aria di e cità costiere hè faciule per causà corrosione à l'acciaio inox.

Dunque, per fà i prudutti d'acciaio inossidabile mantenenu brillanti è micca currutti, hè necessariu di sceglie u materiale ghjustu di i prudutti d'acciaio inossidabile, seguitatu da pulisce è mantene i prudutti d'acciaio inossidabile, caccià impurità di a superficia per evitari a reazione è a currusioni.


Tempu di post: 19-aug-2022