Perchè i unghie di drywall si strinsenu bè?

Diversi unghie anu usi diffirenti, unghie diverse anu effetti diffirenti è l'ambiente di usu. Avà, avemu da intruduce un bonu effettu fastening di unghie, vale à dì unghie muru seccu. Perchè sta unghia stringhje megliu?

In generale, stu chiovu ùn hè micca una struttura liscia. Stu tipu di unghie hà una caratteristica distinta in l'apparenza. Aduprate a forma di a testa angulare è u chiovu stessu utilizate a forma di filu. Sta custruzzione speciale aumenta assai a forza di muzzica è a friczione trà l'unghia è u connettore, risultatu in un effettu di stringhje megliu.

In fatti, sti unghie ponu esse suddivisu in un tipu: doppia linea denti fini, denti di fase unica linea, è unghie drill biancu. Questi trè tippi di unghie appartenenu à a famiglia di unghie di drywall. Sicondu i bisogni specifichi di l'usu, divisu in trè categurie. Allora induve si mette stu chiovu?

Un doppiu filu di dente fine hè adattatu per a cunnessione trà drywall o chiglia di metallu per via di a so bona lubricità è d'alta velocità d'impattu. Ma u gruixu di queste chiglie metalliche deve esse cuntrullatu in 0.8mm, altrimenti serà fora di usu. In cuntrastu à l'antica, un altru dente grossu di una sola linea hè adattatu per a cunnessione di drywall à a quilla di legnu. Per u terzu, da e so caratteristiche strutturale, hè più adattatu per a cunnessione trà a tavola di gypsum o a quilla di metallu cù un spessore di micca più di 2,3 mm.

Questi trè unghie appartenenu à a serie di unghie di muru seccu è anu un effettu di fissazione efficace. Inoltre, tali unghie sò cunsiderate impurtanti è boni in serie di fastening. Ampiamente utilizatu in u tettu, u tettu, i pannelli di gesso è a cunnessione di metalli.

I criteri per l'acquistu di unghie di drywall sò i seguenti:

1. A testa deve esse tonda (questu hè ancu u standard cumuni per tutti i viti di testa tonda). A causa di u prucessu di fabricazione, parechji pruduttori pruducianu unghie di drywall chì ùn anu micca capi assai tondi, è certi pò ancu esse ligeramente quadrate. U prublema hè chì ùn hè micca adattatu à u drywall esattamente quandu hè struitu. I circles cuncentrichi giranu intornu à un puntu, chì deve esse bè capitu.

2. A punta deve esse affilata, soprattuttu quandu s'utilice nantu à a chiglia d'acciaio ligera. L'Angulu agutu di u chiovu di u muru seccu hè generalmente dumandatu à esse trà 22 è 26 gradi, è l'Angle agutu di a testa deve esse pienu, senza filu di trascinamentu è crack. Questa "punta" hè assai impurtante per i unghie di drywall, perchè e unghie sò avvitate direttamente è ùn ci sò micca buchi pre-fatti, perchè a punta serve ancu com'è un pirtusu di perforazione. Soprattuttu in l 'usu di chiglia azzaru ligeru, bad end ùn entrerà, influenza direttamente l' usu di. Sicondu u standard naziunale, unghie wallboard deve esse capaci di penetrà a piastra di ferru 6mm in 1 seconda.

3. Ùn ghjucà favuriti. Un modu faciule per determinà se u chiovu di drywall hè eccentricu hè di mette nantu à una tavula cù una punta tonda è vede s'ellu a parti filettata hè verticale è deve esse in u mità di a testa. Se u vitu hè eccentricu, u prublema hè chì l'utensile di l'energia vacillarà quandu hè avvitatu.


Tempu di post: 16-Jan-2023