Cos'è una vite autofilettante?

I manichi di viti auto-tapping sò ancu chjamati sockets self-tapping. Hanu a capacità di auto-tapping threads è ponu esse direttamente avvitati in buchi specifichi. Dopu a stallazione, a forza di filu hè più altu è l'effettu hè bonu. Per quessa, quandu a manica di viti auto-tapping hè stallata, u materiale di basa ùn deve esse tappatu in anticipu, è a manica di vite auto-tapping pò esse direttamente avvitata in un foru specificu, risparmiendu cusì i costi. Siccomu a manica di viti auto-tapping hà a capacità di filu auto-tapping, a so apertura slotted o u foru tondo hà a funzione di taglio, cusì a stallazione hè assai còmuda. I seguenti dui metudi di stallazione sò presentati.
Metudu di stallazione di manica di viti auto-tapping 1: Quandu u numeru di installazioni hè chjucu, un metudu simplice di stallazione pò esse aduttatu. In particulare, u metudu di currispundenza specificazione bolt + nut hè aduttatu per riparà a manica di viti auto-tapping nantu à u tipu currispundente di viti, è aduprà u listessu tipu di nut. Fighjate cusì chì i trè diventanu un sanu, dopu aduprate una chjave per avvità a manica di a vite in u foru di fondu, è poi ritirate a vite.
Metudu di stallazione di manichi di viti auto-tapping 2: Quandu u numeru di installazioni hè grande, un strumentu speciale di stallazione di manichi di vite auto-tapping pò esse usatu. A fine di l'attrezzatura di stallazione di manica di viti auto-tapping hè una testa esagonale, chì pò esse cunnessa à una chjave di tapping manuale, o un strumentu di cunnessione elettrica o pneumatica.
Lo sets

Precauzioni per l'installazione di manicotti a vite autofilettanti:
1. Per diversi materiali di trasfurmazioni, riferite à e specificazioni di a taglia di perforazione per u prucessu di pre-perforazione. Quandu a durezza di u materiale currispundente hè alta, per piacè allargate ligeramente u foru di fondu in a gamma di perforazione.
2. Installa cumplettamente a manica di viti auto-tapping in u front end di l'uttellu cù una estremità di u slot downward, è deve cuntattà u travagliu verticalmente. Quandu si stallanu (1 à 2 passi), assicuratevi chì hè allinatu cù u foru di fondu è ùn deve esse inclinatu. Quandu avete notatu una inclinazione, ùn inverte micca l'utillita è riajustate prima di usà. Una volta chì avete intrutu da 1/3 à 1/2, ùn pudete micca vultà torna. Inoltre, per piacè ùn inverte micca a rotazione di u strumentu, altrimenti pruvucarà fallimentu di u produttu.


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2022