Chì sò l'usi di unghie di drywall?

U rolu di unghie drywall hè assai impurtante. A qualità di custruzzione di unghie di muru ùn hè micca bè in u mondu, è l'esempii di colapsu di a casa sò in ogni locu. Hè ancu per via di a qualità povira di unghie di drywall chì parechji accidenti serii accadenu.

A serie di viti di drywall hè una di e categurie impurtanti in tutta a serie di fasteners. Stu pruduttu hè principarmenti utilizatu per diverse installazione di pannelli di gesso, partizioni di luce è pannelli di ghjornu.

Ci sò parechji tipi di unghie di drywall.
Cum'è viti pin, unghie drywall wallboard, unghie drywall self-drilling, mezza capelli, unghie drywall testa hexagonal, etc. Ogni unghie drywall hà un usu differente, chì hè l 'usu specifichi di i unghie drywall?
1. pin fastening vite
Hè principarmenti utilizatu per a cunnessione trà i platti di metalli sottili. U mudellu di viti hè un mudellu di viti cumuni cù triangulu circular. A superficia di a vite hè ancu una durezza assai alta. Per quessa, quandu si cunnetta, u vitu pò tuccà u mudellu di viti internu da u pirtusu à u fondu di u mudellu di u vitu di l'adattatore per furmà a cunnessione.
A vite presenta un torque bassu è un altu rendimentu di serratura, chì furnisce un rendimentu di travagliu megliu cà i viti di muru seccu ordinariu è rimpiazzà i viti meccanichi.
2. muru bordu unghie muru seccu
Adupratu per a cunnessione di pannelli di gesso è di chiglia metallica. U mudellu di viti hè un mudellu di viti à doppia punta, è a superficia di u mudellu di viti hà ancu una alta durezza (HRC53), chì pò esse rapidamente avvitata in a chiglia per furmà cunnessione senza a necessità di fà buchi prefabbricati.
3. self-drilling unghie muru seccu
A cuntrariu di e unghie di drywall ordinariu, i unghie di drywall ordinariu sò uniti da dui prucessi: u drill (u fondu di u drill bolt) è tapping (cumpresu fastening the joint). Se u drywall auto-perforatu hè chjapputu à l'articulazione, i prucessi di perforazione è di tapping ponu esse cumminati in una volta. Perforà u trapanu prima di a vite, è dopu toccu u vitu (cumpresu fastening a cunnessione) per risparmià u tempu di custruzzione è migliurà l'efficienza di a custruzzione.
4. pan testa è hexagonal unghie testa drywall
Adatta per situazioni induve l'esposizione di a fresa hè permessa, i unghie in secca a testa esagonale ponu seguità un mumentu più grande di l'unghie in drywall in grani di caffè.
L'agulla è l'unghie di secca di fiori hexagonali interni sò adattati per situazioni induve e unghie ùn sò micca esposti. I unghie in secca di fiori esagonali interni ponu resistà un torque più grande cà i unghie in secca di a testa calma.
I unghie di muru seccu di capelli semi-freschi sò adattati per situazioni di unghie ligeramente esposti. Quandu sguassate l'assemblea di unghie di drywall, viti croce sò richiesti per unghie drywall slotted, viti croce sò richiesti per unghie croce drywall, chiodi d'angulu esagonale internu sò richiesti per chiodi d'angulu esagonale internu, è unghie esagonale di drywall per chiavi daze. chiavi a scatula, chiavi a socket, o chiavi regulable.

I diffirenzii trà unghie di muru seccu è unghie self-tapping sò i seguenti.
1. Diversi usi. I chiodi di drywall sò principarmenti usati per installà una varietà di pannelli di gesso, partizioni di luce è serie di pannelli di tettu. Tapping nails sò usati per metalli non-metallici o più morbidi chì ùn anu micca bisognu di buchi bassi è tapping.
2. Sò diffirenti. Unghie di drywall sò carattarizati da una forma di testa di cornu. I viti auto-tapping anu un torque bassu è un altu rendiment di serratura, u rendiment di travagliu hè megliu cà i viti auto-tapping ordinari, pò esse usatu invece di viti meccanichi.
3. Classificazione hè sfarente: viti muru seccu sò spartuti in dui tipi: viti muru seccu doppia linea di denti fini è viti muru seccu unica linea denti grossi. Sicondu a testa diversa, ci sò unghie auto-tappanti a testa tonda, unghie auto-tappanti a testa piatta (vale à dì, affondante), unghie auto-tappanti a testa cilindrica, unghie auto-tapping a cupola larga, grande testa tonda (vale à dì, grande testa piatta) unghie self-tapping, unghie esagonale cuscinetti cuscinetti unghie self-tapping, unghie esagonale cuscinetti cuscinetti unghie testa Huasha unghie self-tapping, unghie esagonale unghie self-tapping testa.


Tempu di post: 16-Jan-2023