Chì sò i mutivi di a decolorazione di viti in acciaio inox?

In circustanze normale, i viti in acciaio inox sò u culore originale. In a maiò parte di i casi, ùn hè micca necessariu trattamentu di a superficia. In ogni casu, i viti in acciaio inox cambianu u culore durante l'usu, diventendu rossi o neri. Oghje, vi parleraghju di l'acciaio inox. Cause è suluzione per a decolorazione.
vite
1. A decolorazione di l'acciaio inossidabile hè generalmente causata da ùn pulisce i viti durante u prucessu di pulizia dopu chì i viti sò induriti. A suluzione di pulizia ferma nantu à a superficia di i viti d'acciaio inox, cusì dopu à un periudu di usu, a suluzione di pulizia reagisce chimicamente cun ella. A reazzione provoca a decolorazione nantu à a superficia di a vite in acciaio inox.
2. Ci hè a decolorazione di a superficia è a ruggine rossa prodotta da a film di fosfatazione nantu à a superficia di u vitu in acciaio inox dopu u trattamentu termale. Per imità a decolorazione di a vite, elimineremu a film di fosfatazione prima di u trattamentu termale. U calore di l'area di u fornu di a cintura di maglia.
3. Dopu chì a viti d'acciaio inossidabile hè spenta, l'acqua di l'acqua chì resta in a vite d'acciaio inossidabile facilmente porta à a riduzzione di u funziunamentu rust-like di a vigna in acciaio inox è u fenomenu di blackening dopu un periodu di usu. Avemu da verificà da u tempu à u tempu durante l'usu. I dati di u medium quenching di l'acqua pò imitate l'innegrimentu di a superficia di u viti in acciaio inox.
4. In u prucessu di quenching viti in acciaio inox, s'è l 'oliu hè troppu vechji, si pò dinù causari lu viti à turnà neru. In u prucessu di quenching oliu, a temperatura deve esse generalmente calata, in generale 50 gradi hè più apprupriatu, chì pò assicurà a vitezza di l'anziane di l'oliu. rallenta.


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2022