L'usu di noci rivet in l'industria di l'aria condizionata

Nta l'ultimi anni, i fasteners riveted sò largamente usati in tutti i campi di a vita. Cù u sviluppu di a sucetà è a ricerca di a vita di e persone, l'era di a custruzzione di l'equipaggiu domesticu cù grandi unghie è noci hè stata gradualmente rimpiazzata da prudutti di fastener. In l'industria di l'hardware, tutti sapemu chì viti è noci sò. Tuttavia, quandu si tratta di riveting nuts è viti, assai persone sò subitu cunfusi. Ùn aghju mai intesu parlà di elli. Questi prudutti sò cumuni à e persone in a nostra industria. Per esempiu, i nostri viti di saldatura standard di l'industria ponu esse chjamati bulloni, rivetti, viti svasate, unghie di carica, etc.

Un nut rivet, canusciutu macari comu nut rivet, hè un nut tonda self-tightening cun un dente cunvex à una estremità è un groove guida à l'altru. U principiu hè di appughjà i denti embossing in un pirtusu preset in a piastra metallica. In generale, u diamitru di u pirtusu preset hè un pocu più chjucu cà i denti embossing di u nut rivet. I denti di a noce riveting sò pressati in a piastra per pruduce a deformazione plastica intornu à u pirtusu, è l'ughjettu deformatu hè spressu in u groove di guida per pruduce l'effettu di serratura.

Riveting nuts sò largamente usati in tutti i campi di a vita. U seguitu hè l'applicazione di noci di rivet di pressione in l'aria condizionata:

1. Riveting nut pò risolviri effittivamenti i prublemi à longu andà di l'aria condizionata "acqua gialla" in a cunchiglia, è impediscenu effittivamenti saldatura virtuale è altri prublemi.

2. Risolve u prublema inestabile di cunnessione à vite auto-tapping flanging, migliurà l'affidabilità, riduce u rumore causatu da a cunnessione sciolta, mantenimentu più affidabile è praticu, cunvene.

3.As stampa riveting nut adopra u modu di stamping machine riveting, unicu saldatura pò esse compie in un tempu, micca solu altu efficienza, ma dinù ponu riduce u numeru di punti.

4. Pressing nuts rivet pò riduce u gruixu di materiale da 20% invece di flanging è tapping, chì pò salvà energia. Riveting nut pò risolve in modu efficace u prublema di "acqua gialla" chì scorri dopu à parechji anni di ventu, pioggia è sole, è eliminà in modu efficace a saldatura virtuale è altri prublemi.

5. Solve u flanging è tapping (o self-tapping nail) cunnessione ùn hè micca un prublema forti, migliurà a reliability di a cunnessione, effittivamenti riduce u rumore causatu da cunnessione sciolti, fà grounding più affidabile, praticu, mantenimentu còmuda.


Tempu di Postu: Mar-03-2023