A mostra più nova

WeChat picture_20221012164126

11 ottobre 2022, u WELDEX in Russia hà iniziatu. È Fasto hà assistitu sta volta.

Weldex hè a mostra principale di tecnulugia di saldatura in Russia. I pruduttori di tuttu u mondu ponu presentà novi prudutti di saldatura à un gran numaru di prufessiunali in u situ di mostra; Entra in u mercatu russu è espansione a vendita; Scontru cù i decisori corporativi è sviluppà novi agenti è distributori. È hè stata cun successu per 20 volte da u 2001. Questu annu hè a 21a volta. Weldex hà passatu a certificazione di l'Unione di Esposizioni Internaziunali (UFI) è hè diventata a quarta più grande mostra di saldatura in u mondu. Cù una superficie tutale di 9824 metri quadrati, più di 259 fabricatori di 31 paesi anu participatu à a mostra. L'esibizione hà cumpletu cù a forte dumanda di saldatura è taglio di prudutti in u mercatu russu, è hè stata elogiata da l'industria. Avà hè diventatu l'unica mostra internaziunale di saldatura à grande scala in l'Europa di l'Est! A mostra attraerà quasi 13.000 visitatori da 31 paesi è regioni cumpresi Russia, Germania, Cina, Svezia, Danimarca, Paesi Bassi, Ucraina, Bielorussia è a costa baltica, principalmente da a fabricazione di machini, vasi à pressione, manifattura di automobili, locomotive ferroviarie, oleodotti. , navi, aerospaziale è altre industrie.

Fasto hè stata creata in u 1999 cù u scopu di furnisce i fasteners di a megliu qualità à prezzi competitivi è di dimustrà u megliu serviziu à i clienti internaziunali. Oghje, Fasto hè statu unu di i primi pruduttori di fasteners di qualità, cum'è viti, bulloni, noci, rondelle, rivets, filati, unghie, ancore è cusì. È Fasto hà una squadra di vendita prufessiunale per risponde à i clienti u più prestu pussibule.

Fasto hè ben preparatu per participà à sta mostra. Tutti i tipi di campioni sò preparati per i clienti in u situ, cum'è viti per muru seccu, viti in chipboard, viti autoperforanti è cusì. E preparanu assai sconti per questa mostra.

Questa mostra finisce u 14 ottobre 2022. Se vulete fasteners, Fasto hè una bona scelta. Sò assai prufessiunali.

 

 


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2022