I vantaghji è i disadvantages di viti in acciaio inox sò intrudutti

Viti d'acciaio inossidabile in a nostra vita di ogni ghjornu pò esse vistu spessu, ma ancu spessu pò esse usatu. Viti in acciaio inox sò particularmente adattati. Lasciami accumpagnà per capisce u seguente:

Unu: i vantaghji di viti in acciaio inox

1, l'adattabilità hè più forte, per viti in acciaio inox, per ghjunghje à a dimensione di i cumpunenti maschili di e disposizioni, allora tutti ponu esse utilizati, si pò vede chì i viti in acciaio inox riguardu à u bolt d'ancora tradiziunale in quantu à l'applicazione di u scopu hè più cumuni.

2, a stallazione hè più sèmplice, prima di u bolt di ancora tradiziunale in u ligame installazione hè assai cumplessu, ma avà i viti in acciaio inox in a stallazione di tuttu u prucessu hè relativamente sèmplice, chì dà parechji utilizatori à migliurà u livellu di cunvenzione.

3, stallazione scontru menu prublemi, ùn hannu a scantati circa lu tradiziunali ancore bolt in u prucessu di punching vi skew, secondu à a resistenza à a corrosione è rupture di viti in acciaio inox, in u prucessu di stallà viti in acciaio inox pò esse aperti subitu, tandu stallatu, cusì chì u tassu di passà pò esse vicinu à 100 per centu.

4, schema di disignu rumanzu, stu tipu di schema di disignu pò assicurà chì a bellezza di viti in acciaio inox anu un rinfurzamentu assai grande.

Dui: i difetti di viti in acciaio inox

1, ancu s'ellu u costu originale hè più altu, u costu di u tempu di u ciclu di vita di u serviziu hè più bassu, ma hè a suluzione di parti più salvata.

2, ùn hè micca adattatu per l'almacenamiento longu ùn hè micca adattatu per l'appiecazione à longu andà di u costu di fabricazione resistente à u calore, a suluzione d'altu acidu riflessu di ruggine (incertezza) dopu à un longu tempu ùn hè micca disassemblatu hè assai faciule d'attaccare.

3, assai fàciule à slip denti o assai forti quandu hè facile à rumpiri, ductility chè a vite di ferru generale.

5, senza cunfusioni in u prucessu, ghjustu in viti azzaru inossidabile riempia stu pirtusu, o di caccià sta parte di u più, cusì chì vi pò assicurà a sicurità, hè relativamente sèmplice, è ùn dannu l 'aspettu di generosità.

6, pò assicurà chì i viti in acciaio inox in u casu di stallazione hà più caratteristiche, per assicurà chì l'usu di viti hà un livellu assai grande di migliione.

7, hà una eccellente resistenza à a corrusione, a fatigue è l'energia di corrosione dannu, in certi casi di materiale di incisione hè aduprata in pompe, valvole è altre strutture.


Tempu di Postu: Mar-15-2023