Pitch di viti in acciaio inox hè assai impurtante

I viti d'acciaio inossidabile sò generalmente riferiti à i viti d'acciaio cù a capacità di resiste à a corrosione di gas, acqua, acidu, sal alkali o altre sustanzi. I viti in acciaio inox sò generalmente difficiuli di ruggine, durable, ponu esse aduprati in machini di prutezzione di l'ambiente, attrezzature mediche, attrezzature di cumunicazione è altre industrii.

Cum'è tutti sapemu, i clienti generale in u casu di ordine di viti in acciaio inox, di solitu à u listessu tempu cù i pruduttori di viti in acciaio inox dicenu chì deve M2, M3 specificazioni di viti, assai pocu mintuvà u spaziu di viti, cusì chì hè a necessità di distanza di viti in acciaio inox? Facemu una chat:

In fatti, u pitch di viti in acciaio inox hè assai impurtante. Se u pitch di viti ùn hè micca cumminatu cù u pitch di buchi o noci per esse stallati, ùn pò micca esse appiicatu in u prucessu di stallazione. Solu i viti o noci o pezzi di ricambio ponu esse cambiati. In u casu di circà i pruduttori di viti per urdinà i viti, se l'utilizatore ùn stabilisce micca quantu hè a spaziatura di i viti, allora i pruduttori di viti generalmente stabiliscenu u spaziu di i viti per difettu hè u spaziu di i denti grossi.

Per quessa, s'è u pitch di viti in acciaio inox hè più spiciali, è ùn pagà micca a distanza di denti grossu, hè ancu necessariu di determinà u costu di a distanza di denti necessarii cù u fabricatore di viti prima di l'ordine, altrimenti ùn pò micca esse viti in u. prucessu di usu. Ancu s'è u vitu hè self-tapping, se u pitch di u dente ùn hè micca standardizatu, hè necessariu di cumunicà cù u fabricatore di viti prima di fabricazione.


Postu tempu: Apr-07-2023