I viti ùn deve micca esse sottovalutati

Picculi viti sò intrecciati cù a nostra vita. Qualchidunu puderanu nigà, ma avemu aduprà articuli chì cuntenenu viti ogni ghjornu. Da i viti minusculi nantu à i telefoni smartphones à i fasteners in l'aviò è i navi, godemu a cunvenzione chì i viti ci portanu sempre. Allora, hè necessariu per noi di capiscenu l'ins and outs di u sviluppu di viti.

  1. Origine originale

I viti sò u pruduttu di a sucietà industriale. Hè difficiuli di traccia l'invenzione di u primu vitu oghje, ma almenu in l'Europa di u 15u seculu, i viti metallici sò stati usati cum'è fasteners. In ogni casu, in e circustanze à l'epica, u prucessu di fabricazione di viti era assai cumplicatu è u costu era altu, cusì i viti eranu assai rari è micca assai usati.

  1. Prugressu enormu

À a fine di u 18u seculu, un grande prugressu hè statu fattu in a pruduzzione è l'applicazione di viti. In u 1770, u fabricatore di strumenti Jesse Ramsden hà inventatu u primu tornu di taglio di viti, chì ispirò l'invenzione di a macchina di viti. In u 1797, Maudsley hà inventatu u tornu di viti di precisione all-metal. L'annu dopu, Wilkinson hà inventatu una macchina per fà nut and bolt. À questu tempu, i viti eranu assai populari cum'è mezzi di fissazione, perchè un metudu di pruduzzione pocu prezzu era statu trovu.

  1. Sviluppu à longu andà

In u 20u seculu, apparsu diversi tipi di teste di viti. In u 1908, a vite di Robertson a testa quadrata hè stata favurita per e so qualità antislip durante a stallazione. In u 1936, a vite Phillips hè stata inventata è patentata, chì hè più durable è più strettu chì a vite Robertson.

Dopu à u 21u seculu, i tipi di viti sò più diversi è l'applicazioni sò più raffinati. Diversi scenarii d'usu, cum'è case, vitture, ponti, etc., è materiali diffirenti cum'è metallu, legnu, gypsum board, etc., utilizanu diverse viti. U prucessu di trattamentu termale è u trattamentu di a superficia di i viti hè ancu in constantemente migliurà.

Sè avete bisognu di viti o fasteners persunalizati, avemu ciò chì cercate. Tianjin Lituo Hardware hà 20 anni di sperienza in a fabricazione è a vendita di fasteners, è vi daremu un serviziu satisfacente.


Tempu di Postu: Dec-06-2022