Cumu aduprà i viti di drywall?

1. A testa deve esse tonda (questu hè ancu u standard cumuni di tutti i viti di testa tonda). A causa di prublemi di prucessu di pruduzzione, u capu di unghie di drywall pruduciutu da parechji pruduttori ùn pò micca esse assai tondi, è certi pò ancu esse ligeramente quadru. U prublema hè chì ùn si mette perfettamenti in u drywall, circles cuncentrichi, intornu à un puntu cintrali, chì deve esse sensu.

2. Avè un puntu sharp, soprattuttu s'è vo travagliate cù chiglie d'acciaio ligere. U sharp Angle di u chiovu muru seccu hè giniralmenti nicissarii à esse trà 22 è 26 gradi, è u sharp Angle di a testa hè nicissarii à esse piena, senza trascinari filu è fenomenu cracking. Stu "puntu" hè u più impurtante per i unghie di drywall, perchè sò usati senza buchi pre-fatti è sò avvitati, cusì u puntu permette ancu a penetrazione. Soprattuttu quandu usatu in chiglia azzaru ligeru, punta male vi purterà à ùn drill in, influenza direttamente l 'usu di. Sicondu u standard naziunale, i unghie di wallboard duveranu esse capaci di perforare una piastra di ferru di 6 mm in 1 seconda.
3. Ùn esse eccentricu. A manera più faciule per determinà se un chiovu di drywall hè eccentricu hè di mette nantu à una tavula, round head down, è vede s'ellu u filu hè verticale è à mezu à a testa. Se i viti sò eccentrici, u prublema hè chì l'utensili elettrichi vacillanu quandu sò avvitati, vacillanu. I viti più corti sò bè, ma i più longu ponu esse un grande prublema.
4. U slot cruci deve esse situatu in u centru di a testa tonda, altrimenti a situazione hè listessa chì quella di 3.


Tempu di Post: 16-May-2023