Cumu sceglie u prucessu di trattamentu di a superficia di fasteners?

Quasi tutti i fasteners sò fatti di l'azzaru di carbonu è di l'acciaio in lega, è i fasteners generale sò previsti per prevene a corrosione. Inoltre, u revestimentu di trattamentu di a superficia deve aderisce fermamente.

In quantu à u trattamentu di a superficia, a ghjente in generale presta attenzione à a prutezzione di bellezza è di corrosione, ma a funzione principale di i fasteners hè a cunnessione di fastening, è u trattamentu di a superficia hà ancu una grande influenza in u rendiment di fastening di fasteners. Per quessa, quandu selezziunate u trattamentu di a superficia, duvemu ancu cunsiderà u fattore di prestazione di fastening, vale à dì a coherenza di u torque di l'installazione è a precarga.

1. Electroplating

L'electroplating di fasteners significa chì a parte di fasteners per esse electroplated hè immersa in una suluzione acquosa specifica, chì cuntene alcuni composti di metalli dipositati, cusì chì, dopu avè passatu à traversu a suluzione acquosa cù corrente, i sustanzi metallichi in a suluzione precipitanu è aderiscenu à a parte immersa di fasteners. L'electroplating di fasteners generalmente include galvanizzazioni, ramu, nichel, cromu, lega di rame-nichel, etc.

2. Fosfating

U fosfatatu hè più prezzu di a galvanizazione, è a so resistenza à a corrosione hè peghju chè a galvanizazione. Ci sò dui metudi di fosfatazione cumunimenti usati per i fasteners, fosfatazione di zincu è fosfatazione di manganese. U fosfatatu di zincu hà una proprietà lubricante megliu cà u fosfatatu di manganese, è u fosfatatu di manganese hà una migliore resistenza à a corrosione è a resistenza à l'usura cà a zincatura. I prudutti di fosfatazione cum'è bulloni di bielle è dadi di i mutori, teste di cilindri, cuscinetti principali, bulloni di volante, bulloni di rota è dadi, etc.

3. Ossidazione (negrimentu)

Blackening + oiling hè un revestimentu populari per i fasteners industriali, perchè hè u più prezzu è pare bè prima chì u cunsumu di carburante hè esauritu. Perchè l'innegrimentu ùn hà guasi nisuna capacità antiruggine, arrughjerà pocu dopu chì hè senza oliu. Ancu in presenza di oliu, a prova di spruzzo di sali neutrali pò ghjunghje solu à 3 ~ 5 ore.

4. Hot dipping zinc

A galvanizazione calda hè un revestimentu di diffusione termale in quale u zincu hè riscaldatu à u liquidu. U grossu di u revestimentu hè 15 ~ 100μm, è ùn hè micca faciule di cuntrullà, ma hà una bona resistenza à a corrosione, cusì hè spessu usatu in ingegneria. A causa di a temperatura di u prucessu di zincu caldu, (340-500C) ùn pò micca esse usatu per fasteners sopra u gradu 10.9. U prezzu di a galvanizazione in caldo di fasteners hè più altu ch'è quellu di l'electroplating.

5. Impregnazione di zincu

L'impregnazione di zincu hè un revestimentu solidu di diffusione termale metallurgica di polvere di zincu. A so uniformità hè bona, è ancu i strati ponu esse ottenuti in filamenti è buchi cechi. U gruixu di u revestimentu hè 10 ~ 110μm, è l'errore pò esse cuntrullatu in u 10%. A so forza di ligame è u funziunamentu anti-corrusione cù u sustrato sò u megliu trà i rivestimenti di zincu (elettro-galvanizing, hot-dip galvanizing è dacromet). U so prucessu di trasfurmazioni hè senza contaminazione è u più ecologicu. Se ùn avemu micca cunsideratu u cromu è a prutezzione di l'ambiente, hè in realtà u più adattatu per fasteners d'alta resistenza cù elevate esigenze anti-corrosione.

U scopu principale di u trattamentu di a superficia di i fasteners hè di fà chì i fasteners acquistenu capacità anti-corrosione, per aumentà l'affidabilità è l'adattabilità di i fasteners.


Tempu di Postu: Dec-08-2022