Comu sceglie i viti?

I viti cuntenenu, viti autofilettanti, viti autoperforanti, viti per muro a secco, viti per truciolari, viti per legnu, viti per béton, viti esagonali, viti per tetti, ecc.

Tipu di capu

A testa cuntene CSK, Hex, Pan, Pan truss, Pan washer, Hex washer, Button etc. Driver cuntene phillips, slotted, pozidriv, square hexagon etc.
In i ghjorni chì un cacciavite era u mezzu primariu di inserisce viti, Phillips era rè. Ma avà, cù a maiò parte di noi chì utilizanu trapani / drivers senza filu per guidà viti - o ancu cunduttori di sacchetti di ioni di litio dedicati, l'hardware hà sviluppatu per prevene u slittamentu di bit è a striscia di u metallu. U Quadrex hè una cumminazione di quadru (Robertson) è Phillips. viti a testa. Fornisce una grande quantità di superficia è permette assai torque per esse appiicati; una grande opzione per l'opzioni intense di guida cum'è framing o custruisce un ponte.

Tipi di viti
Torx o teste di unità di stella furnisce assai trasferimentu di putenza trà u driver è a vite è sò una grande opzione quandu parechji viti sò necessarii, postu chì furniscenu un minimu usu di i pezzi. Sò, curiosamente, spessu referiti cum'è "fasci di sicurezza", postu chì sò l'scelta di scole, strutture correctionale è edifici publichi, è ancu di fabricazione automobilistica è elettronica, induve a capacità di sguassà hardware deve esse scuraggiata.
Sheet metal o viti panhead sò utili, quandu u fastener ùn hè micca bisognu à esse chjappà cù u materiale (contrasunk). Siccomu a testa hè più larga è u filu si estende in tutta a lunghezza (senza stincu), stu tipu di testa di vite hè eccellente per unisce u legnu à l'altri materiali, u metale inclusu.

Materiale
Quì a quistione più grande hè se a vite hè per l'usu interni o esterni? In l'internu, pudete aduprà viti di zincu menu caru o u materiale / revestimentu pò esse sceltu per l'appellu visuale. Ma i viti esterni necessitanu prutezzione contra a corrosione da l'umidità è u cambiamentu di temperatura. I megliu suluzioni esterni sò bronzu di silicone o acciaio inox.

Taglia
U fattore più impurtante in a selezzione di viti hè a lunghezza. A regula generale hè chì a vite deve entre almenu a mità di u gruixu di u materiale di fondu, per esempiu 3/4 "in un 2 x 4.

L'altru fattore hè u diamitru di a vite, o calibre. Screws vene in gauges 2 à traversu 16. A maiò parte di u tempu vi Mulateri Di L'vulete andà cù una viti #8. Sè travaglià cù materiale assai grossu o pisanti, andate per # 12-14, o cù u travagliu di legnu più fine, # 6 sò spessu a megliu scelta.


Tempu di Postu: Dec-02-2022