Quantu rapidità è precisione sò i viti posti cù a realtà aumentata?

Un novu studiu da u Rush University Medical Center hà cullucatu dati nantu à l'effettu di l'arnesi di a realtà aumentata nantu à a piazza di viti pediculi durante a cirurgia.
U studiu "Realità Aumentata in Chirurgia Spine Minimally Invasive: Efficacia Precoce è Complicazioni di Fixation Percutaneous with Pedicle Screws" hè statu publicatu u 28 di settembre di u 2022 in u Journal of the Spine.
"In generale, l'accuratezza di i viti pediculi hà migliuratu cù l'aumentu di l'usu di strumenti basati in navigazione, chì sò stati qualificati cum'è precisi in 89-100% di i casi. Emergenza in a chirurgia di a spina A tecnulugia di a realtà aumentata si basa nantu à a navigazione di a spina di punta per furnisce una vista 3D di a spina è riduce assai l'impattu di prublemi ergonomichi è di rendiment inerenti ", scrive i ricercatori.
I sistemi di realtà aumentata sò tipicamente disposti di cuffie wireless cù display trasparenti di l'ochji vicini chì prughjettanu l'imaghjini 3D intraoperatori direttamente nantu à a retina di u chirurgu.
Per studià l'effetti di a realtà aumentata, trè chirurghi anziani in dui istituzioni l'anu utilizatu per mette strumenti di vite di pedicle percutaneous guidati spinali per un totale di 164 prucessi minimamente invasivi.
Di questi, 155 per malatie degenerative, 6 per tumuri è 3 per deformità spinali. Un totale di 606 viti pediculi sò stati posti, cumprese 590 in a spina lumbar è 16 in a spina toracica.
L'investigatori anu analizatu a demografia di i pazienti, i paràmetri chirurgici cumpresi u tempu d'accessu posteriore tutale, e cumplicazioni cliniche è i tassi di rivisione di u dispositivu.
U tempu da a registrazione è l'accessu percutaneu à a piazza finale di a viti hè media di 3 minuti 54 seconde per ogni viti. Quandu i cirurgichi anu avutu più sperienza cù u sistema, u tempu di operazione era u listessu in i primi è tardi. Dopu à 6-24 mesi di seguitu, nisuna mudificazione di l'instrumentu era necessariu per complicazioni cliniche o radiugrafiche.
L'investigatore anu nutatu chì un totale di 3 viti sò stati rimpiazzati durante l'operazione, è nisuna radiculopatia o deficit neurologicu hè statu registratu in u periodu postoperatoriu.
I circadori anu nutatu chì questu hè u primu rapportu nantu à l'usu di a realtà aumentata per a piazzamentu di i viti pedicle spinali in prucessi minimamente invasivi è cunfirma l'efficacità è a sicurità di sti prucessi chì utilizanu a tecnulugia.
L'autori di studiu includenu Alexander J. Butler, MD, Matthew Colman, MD, è Frank M. Philips, MD, tutti da Rush University Medical Center in Chicago, Illinois. James Lynch, MD, Spine Nevada, Reno, Nevada, hà participatu ancu à u studiu.


Tempu di post: 31-oct-2022