Quantu sapete di a guarnizione di rame?

U prucessu di fabricazione di guarnizioni di rame include principalmente stampatura, taglio è disegnu. Stamping hè u prucessu di fabricazione più cumunimenti utilizatu, chì pò esse stampatu in diverse forme di gaskets attraversu una fustella. Cutting hè di cutà u fogliu di ramu in a dimensione desiderata di a gasket. Stretching hè di stende a piastra di rame in una guarnizione più fina, chì hè adattata per situazioni chì necessitanu una precisione più alta. A selezzione di u prucessu di fabricazione deve esse cunsideratu secondu a forma, a dimensione, a quantità è altri fattori di gaskets.

U prucessu di fabricazione di guarnizioni di rame include principalmente stampatura, taglio è disegnu. Stamping hè u prucessu di fabricazione più cumunimenti utilizatu, chì pò esse stampatu in diverse forme di gaskets attraversu una fustella. Cutting hè di cutà u fogliu di ramu in a dimensione desiderata di a gasket. Stretching hè di stende a piastra di rame in una guarnizione più fina, chì hè adattata per situazioni chì necessitanu una precisione più alta.

Cum'è un materiale di sigillatura cumuni, a guarnizione di ramu hà una bona conductività elettrica, conduttività termale, resistenza à a corrosione è plasticità, è hè largamente usata in machini, elettronica, aerospaziale è altri campi. In a selezzione di materiali è u prucessu di fabricazione, deve esse cunsideratu nantu à una basa di casu per assicurà a qualità è u rendiment di a guarnizione.

rondella di rame


Postu tempu: Apr-20-2023