Fastu A 132ª Fiera di Canton

Fasto hà assistitu à a fiera di u cantone 132, è per questu, anu preparatu assai. U cliente pò cuntattateli in TM da 2022.10.15 à 2023315 o in live show da 2022.10.15 à 2022.10.24.

È u 15 ottobreth ,2022. A Cerimonia d'Apertura Virtuale di a 132ª Fiera di Canton hè stata in linea.

Wang Wentao hà sottolineatu chì u prossimu 20u Cungressu Naziunale di u Partitu Cumunista Chine (PCC) tracerà un grandi pianu per u sviluppu futuru di a Cina. Standing à un novu puntu di partenza storicu, speremu chì a Fiera di Canton hà da ghjucà ancu u rolu di "ponte di cummerciu è ligame d'amicizia", ​​mantene u passu cù u Times, innuvà è sviluppà, è fà cuntributi novi è più grande. À a fine di u discorsu, Wang Wentao hà annunziatu l'apertura di a 132ª Fiera di Canton.

Cù i sforzi cumuni di tutti i partiti, l'influenza di a marca è l'effettu di a manifestazione di a Fiera di Canton sò stati continuamente rinfurzati, facenu cuntributi impurtanti à serve u cummerciu internaziunale, prumove a cunnessione interna è esterna, è prumove u sviluppu ecunomicu. A Fiera di Canton hè pronta à furnisce i cummircianti chinesi è stranieri cù una selezzione più ricca di merchenzie è una sperienza più superiore. Hè spiratu chì a maiuranza di l'imprese farà un bonu usu di a piattaforma in linea, negoziate attivamente a cooperazione, cercanu opportunità di sviluppu, cunsulidà è espansione i risultati di a transazzione, è strive à ghjunghje à più ordini di cooperazione.

Wang Weizhong hà rimarcatu chì Guangdong, cum'è una grande pruvincia ecunomica è aperta, hè una di e regioni cù e catene industriali è di furnimentu più cumplete in u mondu, è hè ancu unu di i lochi caldi per l'imprese glubale per investisce. Avanzaremu a riforma è l'apertura cun più determinazione è da un puntu di partenza più altu. Pruvincia di Guangdong hà da piglià sta Fiera cum'è un'occasione per implementà currettamente i deci grandi prughjetti di sviluppu cummerciale d'alta qualità, cunsulidà constantemente è migliurà a cooperazione ecunomica è cummerciale straniera, creanu attivamente un ambiente cummerciale internaziunale orientatu à u mercatu è basatu in a lege, strive to shape. novi vantaghji di l'ecunumia aperta, è facenu un fulcru strategicu solidu è forte di u novu mudellu di sviluppu. Ci sforzeremu di guidà a nazione in u novu viaghju di custruisce cumplettamente un paese sucialistu mudernu è creà un novu splendore. Si spera chì l'imprese ponu più capiscenu è investisce in Guangdong attraversu a Fiera di Canton, sparte opportunità di sviluppu è creanu un futuru megliu inseme. A cerimonia di apertura di u nuvulu hè stata presiduta da Chu Shijia, vicedirettore è secretariu generale di a Fiera di Canton è direttore. di u Centru di u Cummerciu Esteru Chine.


Tempu di pubblicazione: 17-10-2022