Fasto Invitatu à participà à u Summit di e Nove Opportunità transfrontaliere 2023 di Alibaba International Station

U 14 d'Aostu, u Summit Regionale di E-commerce di a Stazione Internaziunale di Alibaba Nord-Ovest hè statu tenutu cù successu. L'e-commerce transfrontaliero s'hè sviluppatu rapidamente in l'ultimi anni, è Fasto hà utilizatu cumplettamente i so vantaghji per apre novi mercati, prospettive è canali per u cummerciu esteru. industria. Attraversu stu avvenimentu, avemu u scopu di ottene u sparte mutuale di l'infurmazioni, l'apprendimentu di l'esperienza è l'interazzione cummerciale trà l'imprese, purtendu un novu impetu è vitalità à u sviluppu.

Cum'è un mercante SKA nantu à a Stazione Internaziunale di Alibaba,pastorehà spartutu a so sperienza, a gestione di altu livellu è i metudi di creazione di marca cù l'imprese participanti

riunione

In seguitu, Fasto hà da cuntinuà à rinfurzà a cullaburazione cù diversi dipartimenti funziunali, associazioni di l'industria, Alibaba è altre piattaforme, è ancu imprese, custruisce ponti per a cooperazione è u scambiu di l'impresa di u guvernu, è prumove un sviluppu di alta qualità è rapidu di l'industria di u cummerciu esteru.

A nostra cumpagnia furnisce alta qualitàprudutti di fastener,Se avete bisognu d'aiutu, per piacècuntatta ci.

U nostru situ web:/


Tempu di posta: 21-aug-2023