Tutorial d'esempiu di stallazione di viti di espansione

I viti sò una merce di ricambiu di basa, hè una classa di hardware standard hè più cumuna, principarmenti utilizata in l'articuli di installazione di u muru cum'è un fissu, assai persone pò esse più curiose, cusì espansione viti installazione esempiu tutoriale hè ciò chì?

Tutorial d'esempiu di stallazione di viti di espansione:

1. Selezziunate un drill bit cù u stessu diametru cum'è l'anellu di espansione (tubu) di u vitu di espansione è installate nantu à u drill elettricu per drillà u muru. A prufundità di u pirtusu hè uguale à a lunghezza di u bolt di l'ancora, è u modulu di viti di espansione hè calatu in u burcu inseme. Ùn sguassate micca a vite, per evitari chì a perforazione di u foru hè relativamente prufonda quandu u bullone di l'ancora hè cascatu in u pirtusu è micca assai bonu per caccià.

2, stringhje a vite 2-3 fibbia, sente chì a vite di espansione hè strettu, è poi torce a vite, è poi fisse l'articuli fissi cù buchi in e parti di cunnessione chì puntanu à u bullone d'ancora, installate a guarnizione esterna o a guarnizione di primavera à viti. strettu.

3. Fate buchi 10MM per 6MM; Fate buchi di 12MM per 8MM, è fate i buchi di muru secondu u diametru di u tubu di espansione. Se u muru hè troppu suave, sceglite un picculu drill twist. Parte di tubu di espansione à tutti in u muru, solu una parte di a vite abbastanza longa, parte di manica impermeable di u più pesante u più forte.

4. Per una stallazione più còmuda di viti di espansione, i installatori di viti di espansione sò usati per questu. A custruzzione di l'installatore di viti di espansione hè pensata per a stallazione di viti di espansione in ambienti speciali, cumpresu un canna esagonale cù una interfaccia interna cumpatibile cù a vite di espansione, è e so caratteristiche dipendenu, cumprese almenu una sezione di u corpu di u tubu, sopra. u corpu di u tubu fissatu per installà a canna esagonale; L'estremità superiore di u corpu di u tubu hè furnita cù una pusizione di stallazione di perforazione d'impattu. Puderà unisce u trapanu d'impattu à l'applicazione sopra, è stringe rapidamente a stallazione di viti di espansione o viti di gonfiore à 3-6 metri da u pianu.


Tempu di Postu: Mar-10-2023