Esposizione | Vi aspetta in FEICON BATIMAT, Sao Paulo, Brasile

FASTO INDUSTRIAL CO., LIMITED. vi invita sinceramente à unisce à noi.

FEICON (FEICON BATIMAT)
Data: da l'11 à u 14 d'aprile di u 2023

Orari: da u marti à u vennari, da 10 ore à 20 ore
Locu: São Paulo Expo - São Paulo/SP
Indirizzu: Rodovia dos Imigrantes, Km 1,5 - Água Funda

Stand: H164

FEICON BATIMAT 2023

FEICON BATIMAT 2023, urganizata da Reed Exhibitions Brazil, u più grande organizatore di fiera in l'America Latina, serà a mostra più grande è influente di materiali di costruzione cumpleta in Sudamerica. L'espositori copre a custruzzione, a decorazione, a refrigerazione, a ventilazione, a fabricazione di pittura è altri prudutti industriali è civili, attraendu cumpratori da u Brasile, u Cile, l'Argentina, u Messicu, i Stati Uniti è ancu in u mondu. A mostra, cum'è una paleta di u mercatu di i materiali di decorazione architettonica, guida l'audienza à truvà i prudutti è l'imprese di destinazione, è ghjunghje rapidamente a transazzione prevista.

FEICON BATIMAT 2023, FASTO INDUSTRIAL CO., LIMITED. Cù l'ultimi fasteners è altri prudutti standard in mostra, vi invitamu sinceramente à tastà è sviluppà inseme. I nostri fasteners sò di qualità eccellente, cumprese decine di specificazioni generali per adattà à diversi paesi è utilizatori di diversi scenari d'applicazione, per aiutà i partenarii d'oltremare à riduce e spese di gestione logistica, ottene una riduzione di costi è efficienza.

L'annu 2023 hè u più degnu di l'aspettativa di tutti. Andà à Sao Paulo, u Brasile, a porta di u mercatu sudamericanu, porta ancu u nostru desideriu di una qualità di vita megliu. In particulare dopu à u focu di COVID-19, a nostra squadra apprezza l'uppurtunità di andà à l'esteru è di cumunicà cù i clienti di l'industria faccia à faccia. Attraversu sta mostra, basaremu nantu à u Brasile, radiate l'America di u Sud, scopre novi vantaghji in u cummerciu internaziunale, è lasciaremu i prudutti d'alta qualità fatti in Cina à u mondu!

11-14 aprile 2023

Pavilion H164, Sao Paulo, Brasile

Siate quì o fate quadratu !


Postu tempu: Apr-07-2023