A causa di sti mutivi, i viti in acciaio inox ponu ancu arruggini

In a vita di ogni ghjornu, una gran parte di i cunsumatori crede chì i viti d'acciaio inox ùn sò micca arrugginiti, ma qualchì volta pudemu truvà chì i viti d'acciaio inossidabile chì avemu usatu sò digià cuminciatu à arrugginà. Allora chì hè u mutivu di viti in acciaio inox? Fighjemu un ochju à l'analisi di i motivi per i viti d'acciaio inossidabile arrugginendu per a vostra riferenza.

Ragioni perRugginenantu à viti in acciaio inox:

1. L'attaccamentu di polvera o particeddi di metallu eterogeneu, in l'aria umida, è a cundensazione di viti in acciaio inox, cunnette i dui in una batteria micro, chì provoca una reazione elettrochimica è dannu a film protettiva, chì hè chjamata corrosione elettrochimica.

2. A superficia di viti in acciaio inox aderisce à i succhi organici (cum'è meloni è ligumi, zuppa di noodle, phlegm, etc.), furmendu l'acidi organici in presenza di acqua è ossigenu. À u tempu, l'acidi organici corrode a superficia metallica.

vite in acciaio inox

3. L'aderenza di a superficia di l'acciaio inossidabile cuntene sustanzi àciti, alkali è sali (cum'è splashing d'acqua alkaline è Limewater per a dicurazione di u muru), chì provoca a corrosione lucali.

4. In l'aria contaminata (cum'è atmosfere chì cuntenenu una grande quantità di sulfuri, ossidi di carbonu è ossidi di nitrogenu), l'acqua di cundensazione forma l'acidu sulfuricu, l'acidu nitricu è l'acidu acìticu, chì causanu a corrosione chimica.

E situazioni sopra ponu causà danni à a film protettiva di a superficia di viti in acciaio inox, purtendu à a corrosione. Cusì, per assicurà chì a superficia di viti in acciaio inox hè permanentemente brillanti è micca corroded. Avemu bisognu di pulisce a superficia. Passivazione è altri trattamenti.


Tempu di post: 26-jun-2023