Chiodu di drywall, chiovu di muru, differenza di chiovu di fibreboard

Parechje persone cunfundenu tapping with drywall nails, wallboard nails, and fiberboard nails perchè sò simili. Hè difficiuli di dì a diffarenza s'ellu ùn li toccu spessu, ma spiegheraghju brevemente e diffirenzii, cumu si travaglianu è ciò chì sò usati.

Chjamatu ancu unghie drywall, unghie wallboard. Adupratu per cunnette u muru seccu à a chiglia di legnu è u muru secca à a chiglia d'acciaio leggera.
Ci hè di solitu assai neru in u mercatu, vale à dì, stampa negra. È turchinu è biancu. Zincu blu, forsi ùn ci hè micca assai di zincu lantanu in u paese.
Più di 80% di unghie di drywall sò cuncentrati in 3.5 × 25 specificazioni. Perchè hè principalmente usatu per drywall, u drywall hè u listessu spessore.

Criteri di selezzione per i unghie di muru seccu:
1. Avè un capu tondu. (Questu hè ancu cumunu à tutti i viti di testa tonda.) A causa di prublemi di prucessu di fabricazione, parechji capi di unghie di u seccu di fabbrica pò esse micca tondi, è certi pò esse un pocu quadratu. U prublema hè chì ùn si adatta micca esattamente à u drywall. Cerchi cuncentrichi? Hè sensu per andà in u centru.
2. Puntu à puntu. In particulare quandu si tratta di chiglie d'acciaio ligere. U sharp Angle di u chiovu muru seccu hè in generale trà 22 è 26 gradi, è u sharp Angle di a testa deve esse piena, senza linea di traction è fenomenu crack. Stu "puntu" hè impurtante per unghji di drywall. Perchè l'usu di unghie di drywall ùn perfora micca i buchi prefabbricati, ma invece rota direttamente, i prongs funzionanu ancu cum'è drill bits. In particulare in a chiglia d'acciaio ligera, u puntu cattivu ùn hà micca perforatu, affettarà direttamente l'usu di. Sicondu i normi naziunali, i unghie wallboard ponu penetrà 6 mm di ferru in una seconda.
3. Ùn ghjucà favuriti. Un modu faciule per stabilisce se l'unghie di u muru magre sò eccentrichi hè di mette a testa tonda nantu à una tavula è cunfirmà chì a parte filettata hè verticale è deve esse in u mità di a testa. Se i viti sò eccentrichi, u prublema hè chì l'utensili di l'energia si tremaranu quandu sò stretti. I viti corti sò boni, ma i viti longu sò cattivi.
4. U groove croce deve esse situatu à mezu à a testa tonda.

Parechje persone utilizanu unghie self-tapping nantu à l'arburi, in fattu, unghie Zigong ùn sò micca adattati per u legnu. self tapping nail vene da l'inglese self taping scrup. In fatti, un altru nome hè viti di metallo. Probabilmente sapete u Cinese cum'è una vite di piastra di ferru sottile. Questu hè u so usu principalu, per unisce oggetti di ferru magre, cum'è platti di ferru magre, leghe d'aluminiu, etc.

I viti di tapping venenu in una varietà di capi, i più cumuni sò l'agulla è i piatti, è a maiò parte sò zincu.
Perchè ùn hè micca adattatu per u legnu, perchè i viti nantu à e unghie Zigong sò relativamente pocu è ùn ponu micca furnisce abbastanza tensione per u legnu, in particulare particleboard, etc. L'uggetti di ferru sò duru è i viti ponu furnisce tanta tensione quant'è i buchi magnetichi per i viti superficiali. Un altru mutivu hè chì quandu i viti sò stretti cù viti, i buchi di viti sò furmati da i connettori. I viti più bassi sò, u più chjucu hè a deformazione. In u casu di l'uggetti duri, cum'è u ferru, u più chjucu hè a deformazione è più faciule hè di strincà.

Opzioni di unghie auto-tappanti:
Cum'è unghie di drywall, certi sò generichi. Per esempiu, u groove deve esse in u centru di a testa è micca eccentricu. Tuttu chistu pò esse vistu da l'esternu.
Perchè hè utilizatu per a cunnessione di metalli, e proprietà meccaniche di unghie self-tapping sò assai impurtanti, chì ùn ponu micca vistu da l'apparenza. Ci sò cumunamenti usati durezza di a superficia, durezza core, torque, ùn ponu micca fragilità di l'idrogenu. Tutti necessitanu teste prufessiunale. Ma a misura di qualità chì pudete usà hè di mette u vitu è ​​chjappà cù un martellu. In generale, quandu u vitu hè curvatu à 15 gradi, ùn pò micca esse rottu. Tuttu bè. 30 gradi, ancu sopra à 45 gradi hè bè. O aduprate pinze per chjappà, chjappà constantemente, a durezza hè megliu.
Quì sottu hè un altru tipu di viti per legnu, cumunimenti cunnisciuti cum'è viti di fibreboard. I viti di Fiberboard ponu esse divisi in denti fini, denti grossi, ribs è costelli. In generale, i paesi in l'emisferu nordu utilizanu denti fini senza parechji tendini, mentri i paesi in l'emisferu miridiunali utilizanu denti grossi cù parechji tendini.
I viti di Fiberboard sò usati cù diversi tipi di legnu è sò utili per u mobili DIY. Durezza alta (dopu à u trattamentu termale), filu adattatu per a cunnessione di legnu, faciule d'utilizà, senza buchi prefabbricati di picculi dimensioni, ponu esse direttamente avvitati nantu à l'arbulu, i buchi prefabbricati di grande dimensione ponu esse fatti.


Tempu di post: 16-Jan-2023