Diverse varietà di viti shrink differente metudi dispusitivu

U ritmu di applicazione di viti shrinkage hè assai altu in u prucessu di decorazione è u prucessu di stabilimentu di i prudutti. Dopu chì i viti di shrinkage sò culpiti in i buchi in l'aria o nantu à u muru, i noci nantu à i bulti di shrinkage sò stretti cù una chjave. I bulloni esce, ma a manica di metallu ùn si move micca, cusì chì a testa grossa sottu à i bulloni apre a manica di metallu per riempie tuttu u pirtusu.

A fermezza di a vite di shrink hè l'applicazione di a diagonalità per causà a cuntrazione per pruduce a forza di presa di attritu è ​​ottene u risultatu di fermezza. Hafen slot incrustato parte viti una estremità hè filettata, una estremità hà un gradu di vertebre. L'apparizione di un pacchettu di ferru, cilindru di ferru a mità di uni pochi di parolle, li mette inseme in u muru à ghjucà una bona pirtusu, e poi serratura lu nut, Luo matri viti à tirà fora, u gradu di tirà in u cilindru di ferru, ferru cilindru hè statu apertu, cusì fermamente solidu nantu à u muru, cum'è di solitu usatu per guardrail, pioggia, aria condizionata in cimentu, mattone è altri materiali. Ma ùn hè micca assai solidu, se a carica hè grande scossa, circa loose, per quessa ùn hè micca cunsigliatu per stallà i ventilatori di u tettu.

A vite di ritirata hè una parte adiacente filettata speciale aduprata per fà u supportu di u duttu di l'aria, appesu è supportu fermu nantu à u muru, u pavimentu è a colonna. Hè cumpostu di un bullone svasatu, un tubu di espansione, una rondella piatta, una rondella di primavera è un dado esagonale. In l'appiecazione, hè necessariu di utilizà u drill percussion (martellu) in a dimensione currispundente di u pirtusu nantu à l'entità cumuna, è poi a parti incrustata di Hafen groove per installà u bullone è u tubu di espansione in u pirtusu, stringhje a noce pò fà. u bullone, u tubu di espansione, a parte di stallazione è l'entità di espansione in un sanu.

U prucessu di currispundenza per u bullone shrink internu hè di selezziunà una punta di alea chì currisponde à u diametru esterno di u bult shrink internu. L'incrustamentu di u groove Hafen hè poi perforatu cù riferimentu à a lunghezza di u bullonu shrink internu. U pirtusu hè struitu in u prufondu quantu avete bisognu di stallà, è dopu u pirtusu hè pulitu. Pone a rondella piatta, a rondella di primavera è a noce, avvite a noce à u bullone è finisce per copre u filu, è inserisci u bullone shrink internu in u pirtusu. Gira a chjave finu à chì a lavatrice hè chjachjata cù l'aspettu fisicu di u nodu. Se ùn ci hè micca una dumanda speciale, hè generalmente strettu cù a manu è poi torcia cù a chjave per trè à cinque volte.


Tempu di Postu: 10-Jan-2023