I prublemi cumuni in a pulizia di fasteners d'alta forza sò intrudutti

U prublema di pulizia di fasteners d'alta forza hè spessu manifestatu dopu à u trattamentu termale è u temperatu, è u prublema principali hè chì u risciacquare ùn hè micca pulitu. In u risultatu di stacking irragionevule di fasteners, a liscivia resta nantu à a superficia, furmendu a ruggine di a superficia è l'alkali burn, o una selezzione impropria di l'oliu di quenching rende a superficia di u fastener.

1. A contaminazione prodotta durante u risciacquare

Dopu à l'estinzione, i fasteners sò stati puliti cù un agentu di pulizia di silicate è poi lavati. Materiale solidu apparsu nantu à a superficia. U materiale hè statu analizatu per spettrometru infrared è cunfirmatu per esse silicatu inorganicu è ossidu di ferru. Questu hè duvuta à u residuu di silicatu nantu à a superficia di fastener dopu à rinfurzà incomplete.

2. A stacking of fasteners ùn hè micca raghjone

Dopu à tempering fasteners mostranu segni di decolorazione, soak with etere, lasciate l'etere volatilize è truvate u residu oliu restante, tali sustanzi sò altu cuntenutu di lipidi. Indica chì i fasteners sò contaminati da l'agenti di pulizia è l'olii di quenching durante u periodu di risciacquare, chì si funnu à a temperatura di u trattamentu termale è lascianu cicatrici chimichi brusgiate. Tali sustanzi pruvucanu chì a superficia di fastener ùn hè micca pulita. Analizatu cù spettrometru infrared, hè una mistura di oliu di basa è etere in l'oliu di quenching. L'etere pò vene da l'aghjuntu di l'oliu di quenching. I risultati di l'analisi di l'oliu di quenching in u fornu di cinturione di rete cunfirmanu chì i fasteners anu una ligera oxidazione in l'oliu di quenching per via di stacking irragionevule durante u riscaldamentu, ma hè quasi insignificante. Stu fenominu hè ligatu à u prucessu di pulizia, piuttostu cà u prublema di l'oliu di quenching.

3. Residu di superficia

U residu biancu nantu à a vite d'alta forza hè stata analizata da spettrometru infrared è cunfirmatu per esse fosfuru. Nisun agente di pulizia àcida hè statu utilizatu per pulizziari u cisterna di risciacquare, è l'ispezione di u cisterna di rinfrescante hà truvatu chì u cisterna avia una solubilità di carbonu alta. U cisterna deve esse sviutata regularmente, è u nivellu di cuncentrazione di liscivia in u cisterna di rinse deve esse verificatu spessu.
4. Alkali burn

L'innegrimentu di calore residuale di spegnimentu di viti d'alta resistenza hà una superficia esterna nera d'oliu uniforme è liscia. Ma in l'anellu esternu ci hè una zona visibile aranciu. Inoltre, ci sò spazii di luce blu o rossu chjaru.
Hè statu scupertu chì l'area rossa nantu à a vite hè causata da a brucia alkali. L'agenti di pulizia alkaline chì cuntenenu cloruri è cumposti di calciu brusgianu fasteners d'acciaio durante u trattamentu termale, lascendu spots nantu à a superficia di fasteners.

L'alcalinità di a superficia di i fasteners d'azzaru ùn pò micca esse eliminata in l'oliu di quenching, cusì chì a superficia brusgia à l'austenite d'alta temperatura è aggravate a ferita in u prossimu passu di tempera. Hè ricumandemu di lavà è sciacquate i fasteners accuratamente prima di u trattamentu termale per sguassà completamente i residui alkalini chì causanu brusture à i fasteners.

5. Rinsing impropriu

Per i fasteners di grande dimensione, u polimeru di soluzione aquosa hè spessu usata. Prima di spegne, l'agente di pulizia alkaline hè utilizatu per pulisce è sciacqua i fasteners. Dopu à l'estinzione, i fasteners sò arrugginiti in l'internu. L'analisi cù spettrometri infrared hà cunfirmatu chì, in più di l'ossidu di ferru, ci sò sodium, potassium è sulphur, chì indicanu chì u fastener hè appiccicatu à l'internu di l'agente di pulizia alkaline, probabilmente l'idrossidu di potassiu, carbonate di sodiu o sustanzi simili, prumove a ruggine. U risciacquamentu di fastener hè verificatu per a contaminazione eccessiva è a sustituzione frequente di l'acqua di risciacamentu hè ancu cunsigliatu. Inoltre, aghjunghje l'inhibitore di ruggine à l'acqua hè ancu un bonu modu.


Tempu di post: Dec-30-2022