Coil Nail

dettagli (1)

1.Chì hè Coil Nail

I unghie in bobina sò una seria di unghie formate in un cercolu, cunnessi da un filu d'azzaru o un filu metallicu. Per risolve u prublema di l'efficienza di l'installazione lenta di unghie ordinarie, sò state prodotte unghie in bobina.

Cum'è mostra in a stampa sottu, di solitu, u chiovu di bobina pò esse inclinatu 0 ° -15 ° in senso antiorario o in senso orario.

2.Use di Coil Nail

Nails deve esse usatu cù un strumentu (una pistola di unghie).

I pistoli di unghie in bobina di solitu cuntenenu 200-400 unghie à una volta è sparanu parechji unghie in un cortu periodu di tempu. Paragunatu cù unghie ordinarie, aduprendu una pistola di unghie in bobina pò salvà a forza fisica è migliurà l'efficienza di u travagliu. Ma una pistola di chiodi in bobina cumpletamente caricata pò esse pesante è voluminosa, soprattuttu per travaglià in altitudine.

Roll unghie pò esse largamente usatu per riparà mobili, legnu duru è duru, imballaggio scatuli di lignu, fasten boards di lignu, etc., è sò fasteners ideali.

3.I prudutti di unghie in bobina di a nostra cumpagnia

Cum'è un fabricatore di fasteners prufessiunale, simu capaci di risponde à diverse esigenze di i nostri clienti. Pudete sceglie trà i seguenti tipi di stinchi, è offremu servizii OEM.

  • Smooth Shank - Cheap è largamente utilizatu
  • Ring shank - Un bonu rendimentu di presa, pò tene megliu u legnu
  • Screw shank - Più faciule d'installà è micca faciule di caduta dopu a stallazione. Hà i vantaghji di i dui viti è unghie, ma u prezzu hè un pocu più altu.

Tianjin Lituo Hardware hà 20 anni di pruduzzione di fastener è sperienza di vendita.

Sè vo avete ogni esigenza di unghie, per piacè cuntattateci, vi servirà di tuttu u core.


Tempu di Postu: Dec-13-2022