Classificazione di strutture a vite autofilettante

Costruzione a vite autofilettante. Ogni viti auto-tapping hè cumpostu di trè parti: a testa, u bastone è l'estremità di u bastone. Ogni viti auto-tapping hè cumpostu di quattru elementi: aspettu di a testa, metudu di tira, tippu di filu, modu di coda.

1. L'aspettu di a testa

I capi venenu in tutte e forme è dimensioni. Ci sò bocca tonda (mezza testa tonda), testa circular flat, flange di bocca tonda (cù pad), flange di testa circular flat (cù pad), testa di pan, flange di testa di pan (cù pad), testa svasata, testa mezza svasata, cilindrica testa, cima cilindrica sferica, testa di cornu, testa esagonale, testa di flange esagonale, flange esagonale (cù pad).

2. Metudu pulling è torcia

A manera di viti si riferisce à i viti di stallazione è di fissazione quandu a forma di distorsioni di a testa di vite, in fondu, ci sò viti esterni è viti internu in dui modi. In generale, a chjave esterna permette un torque più grande di qualsiasi forma di chjave interna (groove concave). Chiave esterna: esagonale, superficia di flange esagonale, flange esagonale, forma di fiore esagonale, etc. Vite interna: una scanalatura, tippu H croce, groove Z, tippu F, scanalatura quadrata, groove composta, spline interna, esagonale interna. mudellu, triangulu internu, esagonale internu, internu 12 Angle, groove di embrague, groove di sei foglie, groove croce di torque altu, etc.

3. Tippu di filu di vite

Ci sò parechji tippi di filu, filu di tapping (filu di dente largu), filu di macchina (filu generale), filu di viti di drywall, filu di viti di fibreboard, è qualchì altru filu speciale. In più, u filu pò esse divisu in pitch single (double head), double pitch (multi-head), multi-pitch (double-head) è quantu denti filu multi-head.

4, modu finale

U modu di tail end include principarmenti dui tipi: cone end è friendship end. In ogni casu, secondu i requisiti di l'applicazione, a parte di strettu à a cuda pò pruduce è processà u groove funziunale, groove, ferita o una parte simile à a forma di drill twist, etc. fine piatta, ci sò modi diffirenti cum'è a bocca tonda.


Tempu di Postu: Mar-09-2023