Circlip è rete elastica, à a fine cumu sceglie

Circlip spring, ancu chjamatu anellu di retenu o fibbia, appartene à un fastener hardware, ci sò parechji tippi di elli, hè stallatu principarmenti in a macchina, groove di l'arbulu di l'equipaggiu o groove di foru. Parechje persone spessu cunfundenu circlip cù retainer elasticu. Allora chì hè a diffarenza trà u circlip è u retainer elasticu?

Bastamente, impedisce u muvimentu assiale di e parti nantu à l'arbulu o u pirtusu.
Circlip primavera hè una parte impurtante, appartene à un picculu cumpunenti equipaggiu, specificazioni sò generalmente assai chjuchi. A forma di a molla di circlip hè generalmente tonda, ma ci hè una tacca à una estremità. U circlip hè stallatu nantu à l'equipaggiu chì deve esse riparatu, è poi u gap hè chjusu cù viti, perchè l'equipaggiu pò esse stabile, chì hè u rolu di u circlip.

In i torni CNC, u circlip di spindle hè comunmente utilizatu cum'è un attellu per a serratura di pezzi. Per via di a so bona struttura è precisione, hè largamente utilizatu in u campu di a fabricazione. Ma in u prucessu di pruduzzione specifichi, a molla di circlip ùn manca u dispusitivu di pusizioni assiali, per quessa, si pò cunfidà solu nantu à a faccia finale di a molla di circlip è l'uttellu specificu per u pusizzioni. U funziunamentu specifichi hè di spustà l'arnesi à una pusizioni fissa stabilita da u prugramma, apre a porta di a macchina per liberà a molla di circlip, è poi tirà a faccia finale di i pezzi chì deve esse processatu per adattà à a superficia di l'uttellu, è dopu chjappà u spindle. circlip spring per chjude a porta di a macchina.

U metudu di pusizziunamentu attuale hè cumplessu è hà una precisione di pusizioni bassu, chì ùn pò micca scuntrà a precisione di e parti, a grande differenza di dimensione di e parti in batch, è ùn pò micca scuntrà u cambiamentu rapidu è u trasfurmazioni di vari tipi di pezzi in u prucessu di produzzione.

A causa di l'aumentu di u pirtusu di prucessu, u circlip hè più còmuda di disassemble è assemble, ma a protrusione di u pirtusu di u prucessu di stallazione occupa un spaziu più grande, s'ellu hè adupratu per u circlip di u pirtusu o di l'arburu hà u prublema di occupà un grande spaziu.

Riguardu à a molla di circlip, l'anellu di rete elastica hè una struttura multi-layer, comunmente utilizata hè 2 strati è 3 strati, senza parte di protrusione, l'anellu di rete elastica hè assai simili à a catena chjave, a diferenza hè chì a fine di a retenzione. filu anellu lasciatu per mantene l'Angle di taglio, l'assemblea ùn interferiscenu micca cù altre parti adiacenti, per quessa hè più còmuda à aduprà. Avà per l'occasione chì ùn avete micca bisognu di disassemble spessu, u vantaghju di l'anellu elasticu hè più evidenti. Inoltre, l'anellu di rete elasticu di Smalley hè furmatu da un avvolgimentu di filu pianu. Dopu u trattamentu termale è u trattamentu di a superficia, hà una eccellente elasticità è durezza.

In corta: a sezione di rete elastica hè uguale, a forza hè uniforme, riduce u fenomenu di cuncentrazione di stress. I bordi interni è esterni sò lisci è cumpleti, ùn ci hè micca parti di adattazione di l'interferenza di l'orechja, i diametri interni è esterni ùn anu micca bordi crudi, disassemblamentu è assemblea convenienti, ponu risponde à e diverse esigenze aumentendu o diminuendu u numeru di strati, ùn ci hè bisognu. per fà muffa, à traversu u cambiamentu di u gruixu di materiale, pò esse facirmenti fatte in tippu di carica ligera, tippu di carica mediu è tippu di carica pisanti. Cortu ciculu di pruduzzione, una larga gamma di materiali opzionali, l'acciaio di primavera, l'acciaio inossidabile, u ramu è altri materiali metallici ponu esse pruduzzione còmuda.

In l'ultimi deci anni, l'ingegneri è i tecnichi di Metacom anu aiutatu innumerevoli imprese à rializà e so bisogni persunalizati è cumpletu un serviziu unicu da u disignu à a produzzione. In questu sensu, Yuanxiang hà una sperienza ricca è un supportu tecnicu, è s'impegna à furnisce i clienti un serviziu di qualità.


Tempu di Postu: Mar-10-2023