Una descrizione dettagliata di diversi tipi di noci

Una descrizione dettagliata di diversi tipi di noci

1. Coperta nut

Ci sò dui tipi di noci di copertura. Unu hè un bassu, o regulare, cap nut. L'altru hè un caprettu forte. Un caprettu forte hè più largu è più altu per mantene una noce più longa. Ci sò ancu noci di serratura cù viti torciati in spazii esagonali per pruduce una frizione stretta l'una cù l'altru per evità di allentà a noce per via di vibrazioni.

2. Noci di barile

Noci di canna sò ancu cunnisciuti cum'è viti in croce o viti, chì sò fatti di materiali d'acciaio. Sò chjamati noci prufessiunali, chì sò assai spessu usati in l'aerospaziali è si trovanu ancu per esse usatu per ottene u scopu di mobili.
Nuts di sti tipi sò generalmente fatti di fogli di bullone assai sottili è parti metalliche, è ancu di parti in acciaio o calcined cumuni. I noci di canna sò preferiti à i noci è i bulloni standard perchè ùn anu micca esse fabbricati o calcinati fora di a flange nantu à u membru accettatu. Questu pò esaltà u vostru pesu tutale.

3. Furniture cross dowel bucket nut

A noce di bucket pin croce di mobili, cuncepita per s'assumiglia à un cilindru, hè aduprata apposta per bulloni in mobili cum'è un connettore RF per unisce dui pezzi di legnu. I buchi filettati in a struttura interna di a noce sò assai versatili è ponu passà nantu à i dui lati di u legnu.
Duranti a stallazione, i dui pezzi di legnu deve esse puntatu è cunnessi l'un à l'altru, dopu i buchi di bolt deve esse perforatu da un pezzu di legnu è in l'altru pezzu di legnu. I noci di barile sò ancu cumuni in u mobili di paperback. Bulloni longhi è noci di canna sò tutti usati per mantene a T-joint in u locu.

4. Cage nut

Noci di cage, cunnisciuti ancu largamente cum'è noci trap o clip, sò custituiti da nuci quadrate chjuse in una gabbia d'acciaio di primavera. Ogni volta chì si trova sciolta, hè a so rispunsabilità di mantene a noce in u locu daretu à u pirtusu. I cage nuts sò stati intrudutti in 1952 è 1953. A cage nut hè fatta da inserisce strumenti speciali per assemblà a cage nut in u pirtusu. U disignu più novu hà ancu a capacità di stringhje è liberate, è pò esse assemblatu senza arnesi speciale.

I noci di cage tonda sò tecnicamente chjamati questi noci chì ponu esse più faciuli appiicati à tutti questi spazii induve si trovanu i buchi tondi, in quantu à i buchi chì deve esse fattu. Questu hè un vechju trappulu. Utiliza una pinza di primavera per mantene a noce in u locu. Roll it over the borde of the sheet metal.

A noce hè generalmente usata in una gabbia ligeramente rilassata per permette cambiamenti sottili in l'alineazione di i so fini. Questu hè ancu per riduce a pussibilità di u vitu persu durante a stallazione è u disassemblamentu. E specificazioni di a pinza d'acciaio di primavera portanu u grossu di u pannellu di cuntrollu nantu à quale a noce hè ingannata. In questu casu, a specificazione chjave di a pinza hè definita da u spaziu trà u bordu di u pannellu di cuntrollu è u pirtusu.


Tempu di Postu: Mar-10-2023